[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: چهارشنبه مورخ 24 مرداد 1403
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: کلاس تابستانی فرزندان اساتید کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
:: رباعی‌ای در مرثیهٔ حسین
:: ثبت نام کلاسهای تابستانی فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران ۱۴۰۳
:: اخبار
:: مراسم گرامیداشت مقام شهید و تجدید میثاق با شهدای والامقام در دانشگاه برگزار گردید/ ۲۲اسفند ۱۴۰۲
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار ::
 | تاریخ ارسال: 1393/3/27 | 

AWT IMAGE

همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار

همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار به همت معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت در ۱۵ مهرماه سال ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://socialbi.ir/ مراجعه نمایند.

هدف اصلی از برگزاری این همایش، تبدیل تهدیدهای کسب‌وکار به فرصت‌ها از طریق هوش کسب‌وکار است. این امر از طریق ایجاد بستری برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران، مهندسان و صنعت گران این رشته حاصل خواهد شد.

کلیت محورهای برگزاری این همایش بحث، بررسی و ارائه روش‌های راهبردی و کاربردی در حوزه‌های «روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی»، «بازاریابی در حوزه اینترنت» و «هوش کسب‌وکار و گسترش اطلاعات در حوزه کسب‌وکار» است.

از دیگر اهداف همایش می‌شود به «آشنایی کلی با هوش کسب‌وکار»، «تاثیر شبکه‌‌های اجتماعی در بازاریابی» و «برقراری ارتباط پویا بین بخش علمی (دانشگاه‌ها و پژوهشگران) و بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی» اشاره کرد.

محورهای همایش عبارتند از:

- روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی

- تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان

- کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات

- تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف

- هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی

- تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

- تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب و کار

- ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار

- پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی

- هوش کسب و کار اجتماعی

و محورهای مرتبط دیگر . . .

دفعات مشاهده: 5050 بار   |   دفعات چاپ: 825 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 5 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4657