برگزاری مراسم پرسش و پاسخ کارکنان با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع
.JPG)
در این جلسه، دکتر اسمعیلی (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع)، دکتر محمدی (مدیر امور اداری)، دکتر غفاری (مدیر امور خدمات و پشتیبانی)، مهندس اسکندری (رئیس کارگزینی پیرو اعلام در مراسم تجلیل از کارمندان دانشگاه، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و مدیران این معاونت، عصر سهشنبه ۶ آبانماه ۱۴۰۴ در سالن آمفیتئاتر شهید بهرامی برگزار شد.
کارکنان) و مظلومی (مدیر امور مالی)، به سوالات کتبی و شفاهی کارکنان در زمینههای مرتبط با حوزه کاری خود پاسخ دادند. در بخش نخست این جلسه، دکتر اسمعیلی (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع)، با اعلام اینکه برپایی جلسات پرسش و پاسخ به صورت فصلی، تداوم خواهد داشت، به تبیین روند انتخاب کارمند نمونه پرداخت. وی با بیان این مطلب که افراد انتخاب شده، عمدتا از افراد خدوم دانشگاه هستند و این انتخاب، به معنای نادیده گرفتن تلاش دیگر کارکنان نیست، گفت: در سال جاری مبنای انتخاب، کسب نظر از مدیران ارشد و میانی بوده اما برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود، از سال آینده این انتخاب بر مبنای آییننامهای انجام خواهد شد که به زودی مصوب خواهیم کرد.
.JPG)
در ادامه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه دو خبر خوب برای کارمندان را گزارش کرد: ۱. موافقت هیات رئیسه دانشگاه با افزایش مبلغ وام صندوق قرضالحسنه دانشگاه به ۱۲۰ میلیون تومان برای اعضای هیات علمی و کارکنان با بازپرداخت ۳۶ ماهه؛ ۲. مصوب شدن اجرای پیوست ۳ آییننامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی برای اعطای پایههای تشویقی کارکنان.
دکتر اسمعیلی از کارمندان دانشگاه درخواست کرد با مطالعه پیوست ۳ آییننامه، در صورت استحقاق دریافت پایه تشویقی، مدارک لازم را با هماهنگی مدیر مربوطه، به امور اداری ارسال نمایند. همچنین وی اعلام کرد دانشگاه دارای ۲۱۰۰ پست سازمانی است که بخشی از آن، دو ستارهاند یعنی هم اعضای هیات علمی و هم کارکنان میتوانند متصدی آن باشند. وی گفت: لیست پستهای دو ستاره در هیات رئیسه دانشگاه ارایه خواهد شد که در انتصابات بعدی، کارکنان بیشتر سهم داشته باشند.
عمده سوالات کارکنان در خصوص فوقالعاده ویژه، بیمه تکمیلی، روند ارتقای کارکنان، تامین مسکن کارکنان، مهد کودک، پایههای تشویقی، سختی کار، پرداخت رفاهیات، وام و موضوع اختلاف دریافتیها بود.
|