[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران

AWT IMAGE

..
اخبار و اطلاعیه‏ های آموزشی

AWT IMAGE 

..
تقویم دروس سمینار و پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد

AWT IMAGE 

..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
دفاعیـــه‌ ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
مراحل حذف اضطراری

AWT IMAGE

..
«اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال»

AWT IMAGE

من شعـــار امســــال را « اقتصــــاد مقاومتی؛ تولید- اشتغــــال » قرار می دهم ؛ یعنی اقتصــــاد مقاومتــی عنوان کلی است، بعد تولید و اشتغال؛ این مجموع نقاطــی است که بایستی همــه بر روی آن متمــــرکز بشــــوند. مطالبـــه ی من و مطالبـــه ی مردم از مسئولین عزیز و محترم این است که بر روی این دو نقطه متمرکز بشوند و کارها را با برنامه ریزی انجام بدهند و انشاءا... در پایان ســـال نتـــایج آن را بتوانند به مردم گزارش کنند. امیدواریم که همــــه ی شمـــــا در تحت عنایات حضــــرت بقیه ا... (ارواحناه فداه) و با دعای ارواح مطهــــر شهیـــدان و امام بزرگوار، سال شاد و خوش و همراه با امنیت و رفاهی را برخوردار باشید و با خود داشته باشید.

..
امروز: مورخ
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: ارتقا علمی
:: نشست دوره ای مدیران فرهنگی دانشکده ها و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی/ 14 شهریور 1396
:: تبریک
:: برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان دانشگاه/ 22 شهریور 1396
:: مدارک لازم برای ثبت نام و ضوابط آموزشی ویژه دانشجویان ورودی 96 پردیس دانشگاهی
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: شرح حال علمی ::

" دکتر محمدرضا غلامیان "

استادیار

عضو گروه مهندسی سیستم

دانشکده مهندسی صنایع

 Email : Gholamian AT iust.ac.ir

تلفن داخلی: ۵۰۶۷ - ۷۳۲۲ 

تلفکس: ۷۷۲۴۰۱۳۷

 

 AWT IMAGE

AWT IMAGEسوابق آموزشیAWT IMAGE

تحصیلات دانشگاهی

کارشناسی مهندسی صنایع-تولید صنعتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سال اخذ: شهریور ۱۳۷۵

کارشناسی ارشد مهندسی صنایع-مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی اصفهان، سال اخذ: شهریور ۱۳۷۷

دکتری مهندسی صنایع-مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سال اخذ: اسفند ۱۳۸۳

زمینه های تخصصی وتحقیقاتی

۱- مدلهای موجودی فسادپذیر در زنجیره تامین

۲- مدلهای موجودی هماهنگی در زنجیره تامین

۳- مدلهای موجودی در شرایط اختلال در زنجیره تامین

۴- مدلهای موجودی در لجستیک معکوس

سوابق شغلی

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع-دانشگاه علم و صنعت ایران، از بهمن ماه 84 تاکنون 

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی، دانشکده مهندسی صنایع-دانشگاه علم و صنعت ایران، از آبان 85 تا مهر 92

مدیر گروه مهندسی سیستم، دانشکده مهندسی صنایع-دانشگاه علم و صنعت ایران، از دیماه 94 تاکنون 

سوابق تدریس دانشگاهی

برنامه هفنگی نیمسال دوم ۹۵-۹۶.

AWT IMAGE نام دروس تدریس شده :

۱- کارشناسی

کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع

آنالیز تصمیم گیری

کنترل موجودی II

طراحی سیستمهای اطلاعاتی و کنترل مدیریت (MIS)

۲- کارشناسی ارشد و دکتری

مدیریت مواد و موجودی ها در زنجیره تامین

تصمیم گیری با معیارهای چندگانه

تئوری تصمیم گیری و تحقیق در عملیات (جبرانی)
تحقیق در عملیات II (جبرانی)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
طراحی و ارزیابی سیستمهای کسب و کار الکترونیکی

AWT IMAGEسوابق پژوهشیAWT IMAGE

مقالات منتشر شده در مجلات بین المللی ( ISI,ISC )

1. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A hybrid systematic design for multiobjective marketing problems- A case study in crude oil markets. Engineering Applications of Artificial Intelligence. Vol. ۱۸, No. ۴, pp. ۴۹۵-۵۰۹, ۲۰۰۵. ISI (IF: 2.894)

2. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. An empirical research in intelligent manufacturing: a frame based representation of AI usages in manufacturing aspects. IFIP International Federation for Information Processing, Vol. ۱۵۹, pp. ۱۶۱ – ۱۷۲, ۲۰۰۵. SCOPUS

3. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A hybrid computational intelligent system for multiobjective supplier selection problem. International Journal of Management and Decision Making. Vol. ۷, Nos. ۲/۳, pp. ۲۱۶ – ۲۳۳, ۲۰۰۶. SCOPUS 

4. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. & Ghazanfari, M. A hybrid intelligent system for multiobjective decision making problem. Computers & Industrial Engineering. Vol. ۵۱, Issue ۱, pp. ۲۶-۴۳, September ۲۰۰۶. ISI (IF: 2.623)

5. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. Meta knowledge of intelligent manufacturing: An overview of state-of-the-art. Applied Soft Computing. Vol. ۷, Issue ۱, pp. ۱-۱۶, January ۲۰۰۷. ISI (IF: 3.541)

6. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. FARSJUM, a fuzzy system for ranking sparse judgment matrices: A case study in soccer tournaments. International Journal of Uncertainty, Fuzziness and Knowledge-Based Systems (IJUFKS). Vol. ۱۵, No. ۱, pp. ۱۱۵-۱۲۹, February ۲۰۰۷. ISI (IF: 1.214)

7. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A hybrid system for multiobjective decision making problem-A case study in NP-hard problems. Knowledge-Based Systems. Vol. ۲۰, Issue ۴, pp. ۴۲۶-۴۳۶. May ۲۰۰۷. ISI (IF: 4.529)

8. Kiani, B., Gholamian, M.R., Hamzehei, A.,  & Hosseini, S.H. Using casual loop diagram to better understanding of e-business models. International Journal of Electronic Business Management (IJEBM). Vol. ۷, No ۳, pp. ۱۵۹-۱۶۷, September ۲۰۰۹.

9. Asgharzadeh Sekhavat, Y., Fathian, M., Gholamian, M.R., & Alizadeh, S. Mining important association rules based on RFMD technique. International Journal of Data Analysis Techniques and Strategies (IJDATS). Vol. ۲, No. ۱, pp. ۱-۲۱, January ۲۰۱۰. SCOPUS

10. Seyed Hosseini, S.M., Maleki, A. & Gholamian, M.R. Cluster Analysis Using Data Mining Approach to Develop CRM Methodology to Assess the Customer Loyalty, Expert Systems With Applications, Vol. ۳۷, No. ۷, pp. ۵۲۵۹-۵۲۶۴, July ۲۰۱۰. ISI (IF: 3.928)

11. Namvar, M., Fathian, M., Akhavan, P., & Gholamian, M.R. Exploring the Impacts of Intellectual Property on Intellectual Capital and Company Performance: The Case of Iranian Computer and Electronic Organizations, Management Decision, Vol. ۴۸, No ۵, pp. ۶۷۶-۶۹۷, June ۲۰۱۰. ISI (IF: 1.396)

12. Nilashi, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Bin-Ibrahim, O. Offering a Model of Evaluation of Trust Suggesting Between Customers and e-Stores (B۲C) Based on Approaches of Fuzzy Logic, International Journal of Business Research and Management, Vol. ۱, No. ۲, pp. ۴۶-۵۸, December ۲۰۱۰.

13. Basiri, J., Taghiyareh, F., Siami., M. & Gholamian, M.R. Credit Scoring using Colonial Competitive Rule-based Classifier, International Journal of Information & Communication Technology Research (IJICT), Vol. 3, No. 2, pp. ۵۷-۶۵, March ۲۰۱۱. ISC

14. Hamzehei, A., Fathian, M., Farvaresh, H. & Gholamian, M.R. A New Methodology to Study Customer Electrocardiogram using RFM Analysis and Clustering, Management Science Letters, Vol. ۱, No. ۲, pp. ۱۳۹-۱۴۸, April ۲۰۱۱.

15. Nilashi, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Bin-Ibrahim, O. Propose a Model for Customer Purchase Decision in B۲C Websites using Adaptive Neuro-Fuzzy Inference System, International Journal of Business Research and Management, Vol. ۲, No. ۱, pp. ۱۸۳-۲۰۰, April ۲۰۱۱. 

16. Khakabi, S., Barzinpour, F. & Gholamian, M.R. Enhancing Ensemble Performance Through Feature Selection and Hybridization,  International Journal of Information Processing and Management, Vol. ۲, No. ۲, pp. ۷۸-۸۷, April ۲۰۱۱.SCOPUS

17. Joulashokri, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Mehrbod, R. Improving Recommender System's Efficiency using Time Context and Group Preferences, Advances in Information Sciences and Service Sciences, Vol. ۳, No. ۴, pp. ۱۶۲-۱۶۸, May ۲۰۱۱. SCOPUS

18. Ghanavati, M., Gholamian, M.R., Minaei, B. & Davoudi, M. An Efficient Cost Function for Imperialist Competitive Algorithm to Find the Best Clusters, Journal of Theoretical and Applied Information Technology, Vol. ۲۹, No. ۱, pp. ۲۲-۳۱, July ۲۰۱۱. SCOPUS

19. Nilashi, M., Fathain, M., Gholamian, M.R., Bin-Ibrahim, O. & Khoshraftar, A. The identification Level of Security, Usability and Transparency Effects on Trust in B۲C Commercial Websites using Adaptive Neuro Fuzzy Inference System (ANFIS), International Journal of Artificial Intelligence and Expert Systems (IJAE), Vol. ۲, No. ۳, pp. ۱۲۶-۱۴۹, July ۲۰۱۱.

20. Nilashi, M., Fathian, M., Gholamian,M.R., Bin-Ibrahim, O., Talebi, A. & Ithnin, N. A Comparative Study of Adaptive Neuro Fuzzy Inferences System (ANFIS) and Fuzzy Inference System (FIS) Approach for Trust in B۲C Electronic Commerce Websites, Journal of Convergence Information Technology, Vol. ۶, No. ۹, pp. ۲۵-۴۳, September ۲۰۱۱. SCOPUS

21. Julashokri, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Mehrbod, A. Improving electronic customers' profile in recommender systems using data mining techniques, Management Science Letters, Vol. ۱, No. ۴, pp. ۴۴۹–۴۵۶, October ۲۰۱۱. 

22. Siami, M., Gholamian, M.R., Basiri, j. & Fathian, M. An Application of Locally Linear Model Tree Algorithm for Predictive Accuracy of Credit Scoring, Lecture notes in Computer Sciences (including Model and Data Engineering), Chapter ۴, Vol. ۶۹۱۸, pp. ۱۳۳-۱۴۲, October ۲۰۱۱. SCOPUS

23. Seyed Hosseini, Gholamian, M.R. & Movassagh, A.R. An Adaptive Agent based Model for Improving Agility indicators in JIT Manufacturing Systems, Kuwait Journal of Science and Engineering, Vol. ۳۸, No ۲B, pp. ۱-۱۴, November ۲۰۱۱. ISI (IF: 0.811)

24. Ghane, S., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Full Relationship Among e-Satisfaction, e-Trust, e-Service Quality and e-Loyalty: The Case Study of Iran e-Banking, Journal of Theoretical and Applied Information Technology, Vol. ۳۳, No. ۱, pp. ۱-۶, November ۲۰۱۱. SCOPUS

25. Namvar, M., Khakabi, S. & Gholamian, M.R. An approach to optimised customer segmentation and profiling using RFM, LTV, and demographic features, International Journal of  Electronic Customer Relationship Management, Vol. ۵, Nos. ۳/۴, pp. ۲۲۰-۲۳۵, December ۲۰۱۱.SCOPUS

26. Ghanbari, N. & Gholamian, M.R. A novel algorithm for extracting knowledge based on mining multi-level sequential patterns, International Journal of Business and Systems Research, Vol. ۶, No. ۳, pp. ۲۶۹-۲۷۸, July ۲۰۱۲. SCOPUS

27. Negahdari Kia, A., Fathian, M. & Gholamian, M. R. Using MLP and RBF Neural Networks to Improve the Prediction of Exchange Rate Time Series with ARIMA, International Journal of Information and Electronics Engineering, Vol. ۲, No. ۴, pp. ۵۴۳-۵۴۶, July ۲۰۱۲.

28. Ale ebrahim, N., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Sentiment classification of online product reviews using product features, International Journal of Information Processing and Management, Vol. ۳, No. ۳ , pp. ۳۰-۳۵, July ۲۰۱۲. SCOPUS

29. Gholamian, M.R., Sadatrasoul, S.M. & Hajimohammadi, Z. Fuzzy Apriori Rule Extraction Using Multi-Objective Particle Swarm Optimization: The Case of Credit Scoring, Journal of Advances in Computer Research, Vol. ۳, No. ۳, pp. ۵۳-۶۴, August ۲۰۱۲. 

30. Gholamian, M.R. , Jahanpour, S.  & Sadatrasoul, S.M. A New Method for Clustering in Credit Scoring Problems. The Journal of Mathematics and Computer Science (JMCS), Vol. ۶, No ۲, pp. ۹۷-۱۰۶, February ۲۰۱۳. 

31. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R.,  Siami, M. & Hajimohammadi, Z. Credit scoring in banks and financial institutions via data mining techniques: A literature review, Journal of AI and Data Mining, Vol. ۱, No.۲, ۱۱۹-۱۲۹, April ۲۰۱۳. ISC

32. Keikha, F., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Literature review and classification of recommendation systems on social network researches, Elixir International Journal of Computer Science and Engineering, Vol. ۶۲, pp. ۱۷۶۳۰-۱۷۶۳۳, September ۲۰۱۳.

33. Gholamian, M.R. & Mazidi, S. Internal Factor Evaluation: An Application of Opinion Mining, Global Journal on Technology, Vol. ۳, pp. ۹۱۵-۹۲۱, ۲۰۱۳

34. Najmi, A., Gholamian, M.R. & Makui, A. Supply chain performance models: A literature review on approaches, techniques, and criteria, Journal of Operations and Supply Chain Management, Vol. ۶, No ۲, pp ۹۴–۱۱۳, July - December ۲۰۱۳.

35. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. Applying FARSJUM intelligent system to derive priorities in sparse hierarchical problems, Soft Computing, Vol. ۱۸, No. ۲, pp. ۲۹۹-۳۱۱, February ۲۰۱۴. ISI (IF: 2.472)

36. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Inducing Valuable Rules from Imbalanced Data: The Case of an Iranian Bank Export Loans, International Journal of Information, Security and System Management, Vol.۲, No.۱, pp. ۱۳۰-۱۳۵, Autumn ۲۰۱۳. 

37. Gholamian, M.R. & Mazidi, S. Resource evaluation: a novel application of opinion mining for competitive intelligence, International Journal of Business Information Systems, Vol. ۱۶, No. ۳, pp. ۳۳۹-۳۵۸, July ۲۰۱۴. SCOPUS

38. Siami, M., Gholamian, M.R. & Basiri, J. An application of locally linear model tree algorithm with combination of feature selection in credit scoring, International Journal of Systems Science, Vol. ۴۵, No. ۱۰, pp. ۲۲۱۳-۲۲۲۲, July ۲۰۱۴. ISI (IF:2.285)

39. Hamidi, M.R., Gholamian, M.R.  & Shahanaghi,K. Developing prevention reliability in hub location models, Journal of Risk and Reliability, Vol. ۲۲۸, No. ۴, pp. ۳۳۷-۳۴۶, August ۲۰۱۴, ISI (IF: 1.084)

40. Teimoury, E., Chambar, I., Gholamian, M.R. & Fathian, M. Designing an ontology-based multi-agent system for supply chain performance measurement using graph traversal, International Journal of Computer Integrated Manufacturing, Vol. ۲۷, No ۱۲, pp. ۱۱۶۰-۱۱۷۴, September ۲۰۱۴. ISI (IF: 1.949)

41. Mansouri, T., Zare Ravasan, A. & Gholamian M.R. A Novel Hybrid Algorithm Based on K-Means and Evolutionary Computations for Real Time Clustering, International Journal of Data Warehousing and Mining (IJDWM), Vol. ۱۰, No. ۳, pp. ۱-۱۴, October ۲۰۱۴. ISI (IF: 0.727)

42. Sadatrasoul, S.M. Gholamian, M.R. Hajimohammadi, Z. & Hosseini, M. Utility based Credit Scoring for Banks and Financial Institutions: Case Study of a Major Iranian Bank, The Journal of Mathematics and Computer Science (JMCS), Vol. ۱۳, No. ۴, pp. ۲۸۱-۲۸۷, October ۲۰۱۴.

43. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. An application of data mining classification and bi-level programming for optimal credit allocation, Decision Science Letters, Vol. ۴, No. ۱, pp. ۳۵-۵۰, January ۲۰۱۵. SCOPUS

44. Dehghani Zadeh, M.R., Fathian, M. & Gholamian, M.R. A New Method for Clustering Based on Development of Imperialist Competitive Algorithm, China Communications, Vol. ۱۱, No. ۱۲, pp. ۵۴-۶۱, December ۲۰۱۴. ISI  (IF: 0.903)

45. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Combination of Feature Selection and Optimized Fuzzy Apriori Rules: The Case of Credit Scoring, The International Arab Journal of Information Technology (IAJIT), Vol. ۱۲, No. ۲, pp. ۱۳۸-۱۴۵, March ۲۰۱۵. ISI (IF: 0.724)

46. Shahanaghi, K., Gholamian, M.R. & Nowrouzi, A. Optimal advertising-pricing decisions for national and private label competition in a dynamic framework, Applied Mathematics in Engineering, Management and Technology, Vol. ۳, No. ۲,  pp. ۷۵-۸۳, March ۲۰۱۵. 

47. Keikha, F., Fathian, M. & Gholamian, M.R. TB-CA: A hybrid method based on trust and context-aware for recommender system in social networks, Management Science Letters, Vol. ۵, No. ۵, pp. ۴۷۱–۴۸۰, March ۲۰۱۵. 

48. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Extracting Rules from Imbalanced Data: The Case of Credit Scoring, Journal of Information Systems and Telecommunication (JIST), Vol. ۳ No. ۱, pp. ۲۲-۲۸, Winter ۲۰۱۵, ISC

49. Mahmoodian, V., Makui, A. & Gholamian, M.R. A new mathematical model for intensity matrix decomposition using multileaf collimator, Journal of Industrial and Systems Engineering (JISE), Vol. ۸, No. ۲, pp. ۲۱-۳۸, Spring ۲۰۱۵. ISC

50. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Investigating the Effect of Selected Sustainable Development Indicators on Credit Allocation: The Case of National Development Fund of Iran, Iranian Journal of Management Studies (IJMS), Vol. ۸, No. ۳, pp. ۴۵۳-۴۷۷, July ۲۰۱۵. ISC

51. Rashid, R., Hoseini, S.F., Gholamian, M.R. & Feizabadi, M. Application of queuing theory in production-inventory optimization, Journal of Industrial Engineering International, Vol. ۱۱, No. ۴, pp ۴۸۵-۴۹۴, December ۲۰۱۵. ISC, SCOPUS
52. Makui, A., Gholamian, M.R. & Mohammadi, S.E. Supplier selection with multi-criteria group decision making based on interval-valued intuitionistic fuzzy sets (case study on a project-based company), Journal of Industrial and Systems Engineering (JISE), Vol. ۸, No. ۴, pp. ۱۹-۳۸, Autumn ۲۰۱۵. ISC

53. Dehghani Zadeh, M.R., Fathian, M. & Gholamian, M.R. LDcFR: A new model to determine value of airline passengers, Tourism and Hospitality Research, online: August 2016. SCOPUS

54. Makui, A., Gholamian, M.R., Mohammadi, S.E. A Hybrid Intuitionistic Fuzzy Multi-criteria Group Decision Making Approach for Supplier Selection, Journal of Optimization in Industrial Engineering, Vol. 9, No. 20, pp. 61-73, Summer 2016.  ISC

55. Ebrahimzadeh Pilerood, A. & Gholamian, M.R. An efficient customer classification framework to identify target customers by Bayesian networks in automotive industry, International Journal of Data Analysis Techniques and Strategies, Vol. 8, No. 4, pp. 348-356, 2016. SCOPUS

56. Karimi Majd, A.M., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Behavior-based indices for evaluating communities in online social networks, Intelligent Data Analysis, Vol. 21, No. 1, pp. 205-220, January 2017. ISI (IF: 0.772)

57. Gholamian, M.R. & Heydari, M. An inventory model with METRIC approach in locationroutinginventory problem, Advances in Production Engineering & Management, Vol. 12, No. 2, pp. 115–126, June 2017. ISI (IF: 2.201)

58. Gholamian, M.R. & Taghanzadeh, A.H. Integrated network design of wheat supply chain: A real case of Iran, Computers and Electronics in Agriculture, Vol. 140, pp. 139–147. August 2017. ISI (IF:1.892)

59. Hamidi, M.R., Gholamian M.R., Shahanaghi, K. & Yavari, A. Reliable warehouse location-network design problem under intentional disruption, Vol. 113, , pp. 123-134. November 2017. ISI  (IF: 2.623)
60. Beheshtian, A., Fathian, M. & Gholamian, M.R. A novel model for product bundling and direct marketing in e-commerce based on market segmentation, Decision Science Letters, Vol. 7, No. 1, pp. 39–54, January 2018. SCOPUS

61. غلامیان؛ محمدرضا، خواجه افضلی؛ مریم، ابراهیمی؛ بابک، مدیریت دانش در ارتباط با مشتری، ماهنامه تدبیر، شماره ۱۷۸، صفحه ۵۴-۵۸، اسفند ۱۳۸۵.

62. سیدمصطفائی؛ سینا، غلامیان؛ محمدرضا، معرفی مدلی کارا برای هوشمندی رقابتی، گسترش صنعت، شماره ۲۳۸، صفحه ۴۶-۴۹، خرداد ۱۳۸۷.

63. رحمتی؛ مهدی، غلامیان؛ محمدرضا، طبقه بندی فاکتورهای کلیدی موفقیت در کسب و کار الکترونیکی بر اساس مفهوم ارزیابی متوازن، بررسیهای بازرگانی، شماره ۲۹، صفحه ۲۹-۴۱، مرداد ۱۳۸۷. ISC
64. غلامیان؛ محمدرضا، غفوری؛ کامیار، مقایسه فرایندهای بازرگانی واردات و صادرات در ایران و کشورهای دیگر-نمونه موردی: کره، ژاپن، هنگ هنگ و مالزی، عصر فناوری اطلاعات، شماره ۳۹، صفحه ۷۵-۸۱، دی ۱۳۸۷.

65. فقیه میرزایی؛ سمیه، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش، مطالعات مدیریت، دوره ۱۹، شماره ۵۹، صفحه ۱۲۷-۱۵۰، زمستان ۸۷-بهار ۸۸. ISC

66. قنبری، نگار؛ غلامیان، محمدرضا، چارچوبی برای استفاده از دانش مشتریان در طراحی کاتالوگ های الکترونیکی، نشریه تخصصی مهندسی صنایع-دانشگاه تهران، دوره ۴۵، شماره ۱، صفحه ۸۳-۹۴، فروردین ۹۰ . ISC
67. سیدحسینی؛ سیدمحمد، غلامیان؛ محمدرضا، ملکی؛ آناهیتا، طراحی یک متدولوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از تکنیکهای داده کاوی، نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید، دوره ۲۲، شماره ۲، صفحه ۹۹-۱۰۶، تابستان ۹۰. ISC

68. غلامیان؛ محمدرضا، نیکنام؛ زهرا، ارائه الگویی تطبیق یافته برای بخش بندی مشتریان بانکها بر اساس ارزش دوره ی عمر آنها، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، سال چهارم، شماره ۷، ۵۹-۷۸، نیمه اول ۱۳۹۱. ISC

69. بذرپاش؛ مهرداد، بابا خان؛ علیرضا، غلامیان؛ محمدرضا، مسگری؛ مجید، کاربرد تئوری فازی در اولویت بندی روشهای انتقال فناوری در ایران، مدیریت فردا، سال یازدهم، شماره ۳۲، ۶۳-۷۶، پاییز ۱۳۹۱. ISC

70. غلامیان؛ محمدرضا، مومنی شهرکی؛ مرتضی، سکاکی؛ سید ارشاد، ارائه ی رویکرد مبتنی بر انتگرال چوکوئت در زنجیره تأمین دارویی، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت صنعتی، سال هشتم، شماره ۲۴، ۷۳-۸۸، تابستان ۹۲. 

71. جهانی؛ احسان، شهانقی؛ کامران، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه مدل توسعه ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی با استفاده از فاکتورهای عملیاتی تولید ناب با رویکرد تحلیل پوششی داده ها، فصلنامه صنعت لاستیک ایران، سال هجدهم، شماره ۷۱، ۵۶-۸۲، پاییز ۱۳۹۲. ISC

72. غلامیان؛ محمدرضا، دولتخواه؛ ساناز، استراتژی‌های رضایت‌مندی مسافرین از پروازهای شرکت‌های هواپیمایی مبتنی بر سیستم‌های خاکستری (مطالعه‌ی موردی: صنعت هواپیمایی ایران)، مجله مهندسی صنایع و مدیریت شریف، دوره ۱-۳۰، شماره ۱/۲،  ۶۳-۷۹، تابستان ۱۳۹۳. ISC

73. برازنده؛ ایمان، غلامیان؛ محمدرضا، طلائی زاده؛ عبدالحسن، پورحسین قلی؛ محمدامین، توسعه یک مدل رده بندی حوزه محور جهت کشف زود هنگام افراد در خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، مجله انفورماتیک سلامت و زیست پزشکی، دوره ۲، شماره ۲، ۵۹-۷۵، نیمه دوم ۱۳۹۴. ISC

74. فتحیان؛ محمد، مهریار؛ مهدی، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ارتباطات سبز،  مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 7، شماره 4، 865-888، زمستان 1394. ISC
75. فتحیان؛ محمد، رضایی؛ اکرم، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه‌ی یک رویکرد ترکیبی بر اساس شبکه‌ی نظرات و ویژگی موجودیت‌ها برای کشف نظرات جعلی مشتریان الکترونیکی، مجله مهندسی صنایع و مدیریت شریف، دوره 1-31، شماره 2/2، 93-103، زمستان 1394. ISC
76. غلامیان؛ محمدرضا، مظفری؛ عظیمه، پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز، فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5، شماره 17، 93-121، پاییز 1395.

مقالات منتشر شده در کنفرانس های بین المللی داخلی و خارجی

۱. Fatemi Ghomi, & S.M.T., Gholamian, M.R (June ۲۰۰۳). SEMIQAP: A revised model in facility location. Proceedings of the ۳rd International Conference of Advanced Engineering Design (AED). Prague, Czech Republic.

۲. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. (April ۲۰۰۴). A systematic design of multiobjective problem solutions with fuzzy rule based systems. Proceedings of the ۶th International Multi-Objective Programming and Goal Programming conference (MOPGP'۰۴). Hammamet, Tunisia.

۳. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (March ۲۰۰۴). A hybrid intelligent system for multiobjective decision making problem. Proceedings of the ۳۳rd International Conference on Computers and Industrial Engineering. Jeju, Korea.

۴. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (March ۲۰۰۴). Graph theory model definition of QAP problem. Proceedings of the ۳۳rd International Conference on Computers and Industrial Engineering. Jeju, Korea.

۵. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (June ۲۰۰۴). A fuzzy supplier selection model under conditions of multiple objectives and multiple sourcing. Proceedings of the ۴th European Symposium on Intelligent Technologies, Hybrid Systems and their implementation on Smart Adaptive Systems (EUNITE ۲۰۰۴). Aachen, Germany.

۶. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (August ۲۰۰۴). A hybrid system oscillator for multiobjective supplier selection problem. The XVII-th International Conference on Multiple Criteria Decision Making. Whistler, British Columbia, Canada.

۷. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (September ۲۰۰۴). Development of a graph theory model for QAP problem, Congress OR ۲۰۰۴. Tilburg University, Tilburg, Netherlands. 

۸. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (September ۲۰۰۴). A fuzzy multiobjective supplier selection model. The ۴th International Conference of Advanced Engineering Design (AED۲۰۰۴). Glasgow, Scotland, UK.

۹. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (October ۲۰۰۴). A new fuzzy graph model for QAP problem. International Engineering Management Conference, Singapore, Singapore, Vol. ۳, pp. ۱۳۳۳ – ۱۳۳۷. IEEE Conf.

۱۰. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. A frame base representation of AI applications in manufacturing aspects. The ۱۵th International Conference on Flexible Automation and Intelligent Manufacturing – FAIM ۲۰۰۵. July ۱۸ - ۲۰, ۲۰۰۵. University of Deusto, Faculty of Engineering ESIDE, Bilbao, Spain .

۱۱. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A fuzzy graph model for multiobjective QAP problem. ۱۸-th International Conference on Production Research (ICPR-۱۸). July ۳۱ – August ۴, ۲۰۰۵. University of Salerno, Fisciano [SA], Italy.

۱۲. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A fuzzy system for multiobjective decision making problems-A case study in NP-hard problems. the Second IFIP Conference on Artificial Intelligence Applications and Innovations (AIAI). September ۷-۹, ۲۰۰۵. China Agricultural University, Beijing, China,

۱۳. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A fuzzy system for ranking sparse judgment matrices, International Scientific Annual Conference of Operations research, September ۷-۹, ۲۰۰۵. University of Bremen , Bremen, Germany.

۱۴. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. FARSJUM, a fuzzy system for ranking sparse judgment matrices, The second International Conference on Machine Intelligence (ACIDCA-ICMI'۲۰۰۵). November ۵-۷, ۲۰۰۵ . Tozeur, Tunisia.

۱۵. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. FARSJUM, a fuzzy system for ranking sparse judgment matrices: a case study in soccer tournaments, International Conference on Operations Research Applications in Infrastructure Development in Conjunction with ۳۸th Annual convention of Operation Research Society of India (ICORAID-۲۰۰۵-ORSI). December ۲۷ - ۲۹, ۲۰۰۵. NSSC Auditorium, IISc Bangalore, India.

۱۶. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, Applying FARSJUM system to derive priorities in sparse hierarchical problems , (SIGEFXIII). November ۳۰ – December ۲, ۲۰۰۶. Hammamet, Tunisia.

۱۷. Gholamian, M.R., & Ghanbari, N.G, Sequential pattern mining of customer knowledge for developing promotional polices in IT companies, ۳rd International Conference on E-Commerce and Developing Countries (ECDC). October ۲۲ – ۲۳, ۲۰۰۸, Isfahan, Iran.

۱۸. Rastan, R, & Gholamian, M.R, Electronic Customer Relationship Management (e-CRM): Opportunities and Challenges in Banking Industry, ۳rd International Conference on e-Banking. August ۹-۱۰, ۲۰۰۹, Tehran, Iran.

۱۹. Gholamian, M.R., Fathian, M. & Namvar, M., Intellectual Property and Intellectual Capital: A New Classification, International Conference on Intellectual Capital Management (IICM ۲۰۰۹), October ۷ - ۸, ۲۰۰۹, Zanjan, Iran.

۲۰. Khakabi, S., Gholamian, M.R. & Namvar, M. An Ontology for e-Business Models Based on S.C.O.P.E. of CRM, ۸th International Conference on e-Business (INCEB۲۰۰۹), October ۲۹ - ۳۰, ۲۰۰۹, Bangkok, Thailand.

۲۱. Namvar, M., Gholamian, M.R. & Khakabi, S. Electronic Business Model Selection Based on Firm's Intellectual Capital, ۸th Conference on e-Business (INCEB۲۰۰۹), October ۲۹ - ۳۰, ۲۰۰۹, Bangkok, Thailand.

۲۲. Rastan, R & Gholamian, M.R. The Framework of E-marketing for E-banking in Developing Countries, ۴th International Conference on E-Commerce with focus on Developing Countries (ECDC’۰۹), November ۳ - ۴, ۲۰۰۹, Kuala Lumpur, Malaysia.

۲۳. Khakabi,  S. & Gholamian, M.R. An e-Business Model Ontology for Supply Networks' Members, ۴th International Conference on E-Commerce with focus on Developing Countries (ECDC’۰۹), November ۳ - ۴, ۲۰۰۹, Kuala Lumpur, Malaysia

۲۴. Rastan, R & Gholamian, M.R. Customer Relationship Development: An overview of state of the art, ۴th International Conference on E-Commerce with focus on Developing Countries (ECDC’۰۹), November ۳ - ۴, ۲۰۰۹, Lumpur, Malaysia.

۲۵. Seyed Hosseini, S.M., Maleki, A. & Gholamian, M.R. Cluster Analysis Using Data Mining Approach to Develop CRM Methodology, ۷th International Management Conference, December ۱۷, ۲۰۰۹, Sharif University, Tehran, Iran.

۲۶. Namvar, M., Gholamian, M.R. & Khakabi, S. A Two Phase Clustering Method for Intelligent Customer Segmentation, First International Conference on Intelligent Systems, Modelling and Simulation, January ۲۷ - ۲۹, pp. ۲۱۵-۲۱۹, ۲۰۱۰, Liverpool, England. IEEE Conf.

۲۷. Khakabi, S., Gholamian, M.R. & Namvar, M. Data Mining Applications in Customer Churn Management, First International Conference on Intelligent Systems, Modelling and Simulation, January ۲۷ - ۲۹, pp. ۲۲۰-۲۲۵, ۲۰۱۰, Liverpool, England. IEEE Conf.

۲۸. Namvar, M.,  Gholamian, M.R., Akhavan, P., & Fathian, M. Exploring the Impacts of Structural  Capital on e-Business Implementation, ۶th International Conference on Information & Communication Technology Management (ICMT۲۰۱۰), February ۲۳-۲۴, ۲۰۱۰, Tehran, Iran.

۲۹. Khakabi, S., Gholamian, M.R. & Barzinpour, F., A High Diversity Hybrid Ensemble of Classifiers, The ۲nd International Conference on Software Engineering and Data Mining (SEDM۲۰۱۰), June, ۲۳-۲۵, pp. ۴۶۱-۴۶۶, ۲۰۱۰, Chengdu, China. IEEE Conf.

۳۰. Rastan, R., Gholamian, M.R., Data Mining Application in Customer Development; A Literature Review, ۷th International Industrial Engineering Conference (IIEC۲۰۱۰), October, ۶-۷, ۲۰۱۰, Isfahan, Iran.

۳۱. Namvar, M., Gholamian, M.R. & Akhavan, P. Exploring the Role of Human Capital on Firm's Structural Capital in Iranian e-Business Industry, International Conference on Management Technology and Applications (ICMTA ۲۰۱۰), September, ۱۰-۱۲, ۲۰۱۰, Singapore, Singapore.

۳۲. Ghanbari, N.G. & Gholamian, M.R. Efficient Mining of Customer Knowledge for Developing Promotional Policies Regarding Product Taxonomy, The ۵th International Conference on E-commerce with Focus on Developing Countries (ECDC۲۰۱۰), September ۳۰ - October ۱, ۲۰۱۰, Kish Island, Iran. 

۳۳. Ahmadzadeh, M., Gholamian, M.R., Hosein Chari, M., Forozandeh, I. Strategy Manipulation of Electronic Sale In Iran Auto Industry using BSC & BPR, The ۵th International Conference on E-commerce with Focus on Developing Countries (ECDC۲۰۱۰), September ۳۰ - October ۱, ۲۰۱۰, Kish Island, Iran. 

۳۴. Gholamian, M.R., Akhavan, P., Mohammadipour, F. & Namvar, M. Prioritization Structural Capital Indicators in Iranian e-Business, ۱۱th Management International Conference (MIC۲۰۱۰), November, ۲۴-۲۷, ۲۰۱۰, Ankara, Turkey.  

۳۵. Joulashokri, M., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Improving Customer's Profile in Recommender Systems using time Context and Group Preferences, ۵th International Conference on Computer Sciences and convergence Information Technology (ICCIT ۲۰۱۰), November ۳۰- December ۲, ۲۰۱۰, Seoul, South Korea. IEEE Conf.

۳۶. Hamzehei, A., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Farvaresh, H. Customer segmentation and analysis based on behavioral trends, ۲nd International Conference on e-Education, e-Business, e-Management and E-Learning (IC۴E ۲۰۱۱), January ۷-۹, ۲۰۱۱, Mumbai, India.

۳۷. Ghanavati, M., Gholamian, M.R., Minaei, B. & Davoudi, M. Hybrid Imperialist Competitive Algorithm and Dynamic Validity Index to Find the Best Clusters, ۵th Symposium on Advances in Science and Technology (۵thSASTech), May ۱۲-۱۴, ۲۰۱۱, Mashhad, Iran.

۳۸. Siami, M., Gholamian, M.R. & Nasiri, R. A Hybrid Mining Model Based on Artificial Neural Networks, Support Vector Machine and Bayesian for Credit Scoring, ۵th Symposium on Advances in Science and Technology (۵thSASTech), May ۱۲-۱۴, ۲۰۱۱, Mashhad, Iran.

۳۹. Teimoury, E., Gholamian, M.R., Masoum, B. & Ghanavati, M. An Optimized Clustering Algorithm Based on K-mean using Honey Bee Mating Algorithm, ۵th Symposium on Advances in Science and Technology (۵thSASTech), May ۱۲-۱۴, ۲۰۱۱, Mashhad, Iran.

۴۰. Tabaei, Z., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Effective Factors on Electronic Customers Satisfaction, ۳rd International Conference on Information and Financial Engineering (ICIFE ۲۰۱۱), August ۱۹-۲۱, ۲۰۱۱, Shanghai, China.

۴۱. Ahmadzadeh, M., Gholamian, MR.  & Mehrabioun, M. A new E-commerce framework and its application in automotive industry, International Conference on Future Information Technology (ICFIT ۲۰۱۱), September ۱۶-۱۸, ۲۰۱۱, Singapore, Singapore, Vol. ۱۳, pp. ۳۲۰-۳۲۶.

۴۲. Aleebrahim, N., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Sentiment Classification of Online Product Reviews Using Product Features, The ۳rd International Conference on Data Mining and Intelligent Information Technology Applications (ICMIA۲۰۱۱), October ۲۴ - ۲۶, ۲۰۱۱, Macau, China. IEEE Conf.
۴۳. Aheleroff, S. & Gholamian, M.R. Customer Segmentation For a Mobile Telecommunications Company Based on Service Usage Behavior, The ۳rd International Conference on Data Mining and Intelligent Information Technology Applications (ICMIA۲۰۱۱), October ۲۴ - ۲۶, ۲۰۱۱, Macau, China. IEEE Conf.

۴۴. Ghane, S., Dolatkhah, S. & Gholamian, M.R. A New Perspective on Timmers Models Using Atomic Business Models, The ۸th International Industrial Engineering Conference, February ۱۵-۱۶, ۲۰۱۲, Tehran, Iran.

۴۵. RafatPanah, Z. & Gholamian, M.R. Developing a Recommender System and a Hierarchical View of Customers Experience Based on Review Analysis, The ۲nd Lahijan’s National Conference on Software Engineering, October۳۱, November ۱, ۲۰۱۲, Lahijan, Iran.

۴۶. Gholamiam, M.R. & Mazidi, S. Internal Factor Evaluation: An Application of Opinion Mining, ۳rd World Conference on Information Technology, November ۱۴-۱۶, ۲۰۱۲, Barcelona, Spain.

۴۷. Reshadi, F., Fathian, M. & Gholamian, M.R. A Review on Data Mining Applications in Customer Churn Prediction, The ۷th Iran Data Mining Conference (IDMC۲۰۱۳), December ۱۰-۱۱, ۲۰۱۳, Tehran, Iran.

۴۸. Mahmoudi, M., Shahanaghi, K. & Gholamian, M.R. Aperiodic Inspection Policy for Deteriorating Structures Using the Delay-Time Concept, The Third International Reliability Engineering Conference (IREC۲۰۱۴), February ۴-۵, ۲۰۱۴, Tehran, Iran.

۴۹. Reshadi, F., Fathian, M. & Gholamian, M.R. A Cost-Centric Data Mining Model for Predicting Customer Churn, ۱۲th International Management Conference, November ۱۹, ۲۰۱۴, Tehran, Iran.

50. Ghanavati, M., Wong, R.K., Fong, S. & Gholamian, M.R. Extending the grenade explosion approach for effective clustering, The Tenth International Conference on Digital Information Management (ICDIM 2015), October 21-23, 2015, Jeju Island, South Korea. IEEE Conf.

51. رحمتی؛ مهدی، غلامیان؛ محمدرضا، طبقه بندی فاکتورهای بحرانی موفقیت بر اساس مفهوم ارزیابی متوازن با رویکرد تعیین استراتژیهای نوین در حوزه کسب و کار الکترونیکی، اولین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، ۶-۷ مرداد ۱۳۸۷، تهران، ایران

52. تاراج؛ سودابه، غلامیان؛ محمدرضا، استخراج استراتژیهای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه الکترونیکی بر اساس روش کارت امتیازی ارتباط با مشتری، سومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد به کشورهای در حال توسعه، ۱-۲ آبان ۱۳۸۷، اصفهان، ایران

53. احمدزاده قمی؛ محمد، غلامیان؛ محمدرضا، تجارت الکترونیک شاهراه ورود صنعت خودروی ایران به بازار جهانی، سومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد به کشورهای در حال توسعه،۱-۲ آبان ۱۳۸۷، اصفهان، ایران.

54. غلامیان؛ محمدرضا، کرمانیان؛ داریوش، حیات داودی؛ سعید، ارائه مدلی جهت یکپارچگی سیستمهای اطلاعاتی لجستیک در زنجیره تامین الکترونیکی مورد مطالعاتی صنایع خودروسازی ایران، پنجمین همایش ملی تجارت الکترونیکی، ۳-۴ آذر، تهران، ایران.

55. سید مصطفائی؛ سینا، غلامیان؛ محمدرضا، سید مصطفائی؛ فرزانه، پیاده سازی مدل هوشمندی رقابتی در شرکت نوساز، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۳۰ آذر- ۲دی ۱۳۸۷، تهران، ایران

56. غلامیان؛ محمدرضا، کرمانیان؛ داریوش، حیات داودی؛ سعید، بررسی یکپارچگی و هماهنگی سیستم های اطلاعاتی لجستیک در زنجیره تامین الکترونیکی، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۲۹-۳۰ بهمن ۱۳۸۷، تهران، ایران.

57. رادپور؛ اسداله، غلامیان؛ محمدرضا، شناسایی راهبردهای فناوری اطلاعات در تامین و توزیع محصول زراعت پنبه، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، ۲۶-۲۷ دی ۱۳۸۸، تهران، ایران.

58. فقیه میرزایی؛ سمیه، رئیسی وانانی؛ ایمان، شفیعا؛ محمدعلی، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه مدلی برای تعیین میزان بلوغ سازمان در توانایی تسخیر دانش، دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش، ۱۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۸, تهران, ایران.

59. حبیبی؛ حمزه، غلامیان؛ محمدرضا،ارائه یک چارچوب ارزیابی عملکرد بر خط به منظور اندازه گیری کارآیی، پانزدهمین کنفرانس انجمن کامپیوتر ایران، ۱-۳ اسفند ۱۳۸۸, تهران, ایران.

60. غلامیان؛ محمدرضا، کرمانیان؛ داریوش، حیات داودی؛ سعید، ارائه مدلی جهت یکپارچگی سیستمهای اطلاعاتی لجستیک در زنجیره تامین الکترونیکی از طریق پنجره واحد (مورد مطالعاتی: صنایع خودروسازی ایران)، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۴-۵ اسفند، ۱۳۸۸، تهران، ایران

61. تاراج؛ سودابه، غلامیان؛ محمدرضا، استخراج و بررسی شاخصهای تاثیرگذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه الکترونیکی کشور، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۴-۵ اسفند، ۱۳۸۸، تهران، ایران. 

62. حبیبی؛ حمزه، غلامیان؛ محمدرضا، سیستم ارزیابی عملکرد، اولین کنگره فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با رویکرد به زیست شهروندان، ۱-۳ خرداد، ۱۳۸۹، تهران، ایران.

63. نیلاشی؛ مهربخش، فتحیان؛ محمد، غلامیان؛ محمدرضا، مدل ارزیابی اعتماد بین مشتری و فروشگاه های الکترونیک مبتنی بر روشهای فازی، سیزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران، ۲۴-۲۶ شهریور، ۱۳۸۹، تهران، ایران.

64. مینایی؛ بهروز، غلامیان؛ محمدرضا، سادات رسول؛ سیدمهدی، حاجی محمدی؛ زینب، استفاده از روش  ensemble برای  اتوماسیون رتبه بندی اعتبار در بانک های توسعه ایی، پنجمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، ۲۸-۲۹ تیر، ۱۳۹۰، تهران، ایران

65. محمدی؛ میلاد، غلامیان؛ محمدرضا، یافتن الگوی بهینه خرید بر اساس پویایی رفتار مشتری، هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، ۲۶-۲۷ بهمن، ۱۳۹۰، تهران، ایران.

66. غلامیان؛ محمدرضا، سادات رسول؛ سیدمهدی، حاجی محمدی؛ زینب، استفاده از روش قواعد انجمنی Apriori با استفاده از کلونی پرندگان در محیط فازی برای استخراج قواعد رتبه بندی اعتبار در بانکها و موسسات اعتباری، چهارمین کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی در ایران، ۱-۲ اسفند، ۱۳۹۰، تهران، ایران. 

67. غلامیان؛ محمدرضا، سادات رسول؛ سیدمهدی، حاجی محمدی؛ زینب، استخراج قواعد انجمنی رتبه بندی اعتبار با استفاده از الگوریتم ژنتیک: مورد کاوی یک بانک ایرانی، سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم، ۲۵-۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، تهران، ایران.

68. غلامیان؛ محمدرضا، نیک نام؛ زهرا، تعیین ارزش عمر مشتریان به صورت پویا در صنعت بانکداری خرد، چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، ۲۳-۲۴ مهر ۱۳۹۱، تهران، ایران

69. غلامیان؛ محمدرضا، مومنی؛ مرتضی، سکاکی؛ سید ارشاد، انجم شعاع؛ سینا، تصمیم گیری تحت شرایط عدم قطعیت با استفاده از انتگرال چوکوئت، دوازدهمین کنفرانس سیستمهای فازی ایران، ۲-۴ آبان ۱۳۹۱، بابلسر، ایران.

70. سادات رسول؛ سیدمهدی، غلامیان؛ محمدرضا، حاجی محمدی؛ زینب، مدل سازی ریسک و بازده سبد اعتباری صندوق توسعه ملی: ارایه رویکردی برای توزیع منابع مالی، همایش ملی ثروت ملی، توسعه پایدار، ۱۲-۱۳ آذر ۱۳۹۱، تهران، ایران.

71. سادات رسول؛ سیدمهدی، شریفی؛ احسان، غلامیان؛ محمدرضا، شهانقی؛ کامران، بررسی اتخاذ استراتژی تخصیص منابع اعتباری توسط صندوق توسعه ملی و یا واگذاری آن به بانک های عامل: تحلیل اثرات بر سبد اعتباری صندوق، همایش ملی ثروت ملی، توسعه پایدار، ۱۲-۱۳ آذر ۱۳۹۱، تهران، ایران .

72. صمدی؛ مهرشاد، غلامیان؛ محمدرضا، مدل دانش بنیان آنالیز خرابی بر اساس ترکیب استدلال مبتنی بر مورد و داده کاوی، پنجمین کنفرانس مدیریت دانش، ۱-۲ اسفند ۱۳۹۱، تهران، ایران.

73. فتحیان؛ محمد، غلامیان؛ محمدرضا، صدرزاده؛ هادی، بررسی کاربردهای وب معنایی و آنتولوژی در مدیریت دانش، پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش، ۱-۳ خرداد ۱۳۹۲، شیراز، ایران.

74. فتحیان؛ محمد، غلامیان؛ محمدرضا، صدرزاده؛ هادی،ارائه ی مدلی جامع از مفاهیم مذاکرات الکترونیکی مبتنی بر آنتولوژی، هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، ۲۹-۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، تهران، ایران.

75. حسامی؛ کلثوم، غلامیان؛ محمدرضا، مدل RFM در نگاشت ویژگی های دموگرافیک به ارزش مشتریان وفادار، اولین کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال،۲۱ -۲۶ مهر ۱۳۹۲، تهران، ایران.

76. غفوری؛ کامیار، غلامیان؛ محمدرضا، مصلح شیرازی؛ علینقی، رفیع خوارزمی؛ محمد، طراحی نقشه راه تسهیل فرآیند تجاری صادرات با استفاده از تکنیکهای آینده نگاری، کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، 24 بهمن 1392، تهران، ایران.

77. قیومی؛ فاطمه، غلامیان؛ محمدرضا، تجمیع فناوری های داده کاوی و استدلال موردی در کشف دانش مشتریان، همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات، ۸ خرداد ۱۳۹۳، تهران، ایران.

78. جلالی؛ علیرضا، حسینی مطلق؛ سیدمهدی، غلامیان؛ محمدرضا، نعمت الهی؛ محمدرضا، ارائه یک مدل مسیریابی– موجودی قطعی چند محصوله برای توزیع اقلام دارویی، یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، ۱۷-۱۸ دی ۱۳۹۳، تهران، ایران.
79. جلالی؛ علیرضا، حسینی مطلق؛ سیدمهدی، غلامیان؛ محمدرضا، نعمت الهی؛ محمدرضا، مسئله مسیریابی – موجودی سبز برای سیستم توزیع اقلام دارویی در حالت چندمحصولی، ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، ۴-۵ بهمن ۱۳۹۳، تهران، ایران. 

80. مقدم؛ زهرا، حسینی مطلق؛ سیدمهدی، غلامیان؛ محمدرضا، جلالی؛ علیرضا، مسئله مسیریابی – موجودی برای سیستم توزیع اقلام دارویی در حالت چندمحصولی با در نظر گرفتن زمان اضافه کاری، نخستین همایش ملی ساخت، تولید و توزیع، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، شیراز، ایران.

81. غلامیان؛ محمدرضا، نصیری؛ رویا، طراحی سیستم گراف کاوی برای شناسایی الگوهای کلیدی رفتار خرید مشتریان وفادار، هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش (IKT۲۰۱۵)، ۵-۷ خرداد ۱۳۹۴، ارومیه، ایران.

82. غلامیان؛ محمدرضا، طاغان زاده؛ عبدالحکیم، ارائه ی مدل یکپارچه طراحی شبکه زنجیره تامین آرد نان با در نظر گرفتن انتخاب تامین کننده و برنامه ریزی واردات، ذخیره سازی، تولید و توزیع، کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک، ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، تهران، ایران.

83. خزاعی؛ اسداله، فتحیان؛ محمد، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه مدلی برای سیستم‌های توصیه‌گر در فروشگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر ارزیابی رضایت مشتری، سومین کنگره بین المللی کامپیوتر،برق و مخابرات، 6 آبان 1395، مشهد، ایران.

84. توکلی زانیانی؛ مریم، غلامیان؛ محمدرضا، فرآیند کاوی، ابزاری جهت نظارت، بهبود و کشف فرآیندهای واقعی کسب و کار، اولین کنفرانس مدیریت فرایند و رهبری سازمان ها، 28 آذر 1395، تهران، ایران.

کتب منتشر شده

۱- Book Chapter: Barazandeh, I. & Gholamian, M.R. "Knowledge Discovery and Data Mining Applications in the Healthcare Industry: A Comprehensive Study" in Healthcare Informatics and Analytics: Emerging Issues and Trends, IGI Global Publisher, U.S. pp. ۲۳۷-۲۵۸, ۲۰۱۴.

۲- مدیریت به عنوان طراحی، نوشته: بالاند، ریچارد جی؛ کالاپی، فرد؛ ترجمه و تدوین: خالق پرست، شریف؛ ناطقی، ایمان؛ حاجی فر، سهند؛ اسماعیلی، امیرمحمد؛ رشیدی نیک، کیمیا، تحت نظارت: غلامیان، محمدرضا؛ انتشارات آرنا، مرداد ۱۳۹۳

۳- خلاصه مباحث اساسی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع: جلد اول، نوشته: شیخ محمدی. مجید و غلامیان. محمد رضا، تهران: نشر پردازشگران، چاپ سوم، ۱۳۸۲

۴- مجموعه سوالهای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع: جلد دوم، نوشته: غلامیان. محمدرضا، تهران: نشر پردازشگران، چاپ سوم، ۱۳۸۸

۵- مجموعه سوالهای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع: جلد سوم، نوشته: غلامیان. محمدرضا، هاتفی؛ محمدعلی، تهران: نشر پردازشگران، چاپ دوم، ۱۳۸۴

۶- راهنمای تصویری Win QSB، نوشته: چانگ ، یی- لانگ، ترجمه و تدوین: غلامیان. محمدرضا، تهران: موسسه خدمات علمی‌ آموزشی رزمندگان اسلام، ۱۳۸۰

۷- موافقتنامه های مرتبط با فناوری اطلاعات در WTO, نوشته : تمیزی؛ علیرضا، (شناسه افزوده: غلامیان؛ محمدرضا) تهران: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی،۱۳۸۸

مشارکت در طرح های تحقیقاتی

 - بررسی طراحی مفهومی سیستم MIS در صنایع الحدید، ۱۳۷۵

- طراحی برنامه سیستم MRP در صنایع هوایی قدس، ۱۳۷۵

- طراحی برنامه نرم افزاری سیستم MRP در شرکت یزدباف، ۱۳۷۶

- بررسی طراحی مفهومی سیستم MIS در جهاد دانشگاهی-واحد مرکزی، ۱۳۷۸ 

- بررسی طراحی مفهومی سیستم DSS در شرکت سهند نفتیران، ۱۳۷۹

داوری در مجلات تخصصی

داوری بیش از 324 مقاله در:

۱. European Journal of Operational Research (EJOR) ISI

۲. Computers and Industrial Engineering ISI

۳. Information Sciences ISI

۴. International Journal of Nonlinear Science ISI

۵. IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics--Part C: Applications and Reviews ISI

۶. International Journal of Uncertainty, Fuzziness and Knowledge-Based Systems (IJUFKS) ISI

۷. Journal of Intelligent and Fuzzy Systems ISI

۸. Applied Mathematical Modelling ISI

۹. Information Technology Journal ISC

۱۰. Journal of Applied Sciences ISI

۱۱. Knowledge-Based Systems (KBS) ISI 

۱۲. Journal of Industrial Engineering International ISC

۱۳. Soft Computing ISI

۱۴. Australian Journal of Basic and Applied Sciences ISI

۱۵. International Journal of Industrial Engineering Computation ISC

۱۶. Iranian Journal of Science and Technology ISI

۱۷. International Journal of Industrial Engineering & Production Research ISC

۱۸. Iranian Journal of Management Studies ISC

۱۹. International Journal of Systems Science ISI

۲۰. International Journal of Production Research ISI

۲۱. China Communications ISI

۲۲.African Journal of Business Management

۲۳. Journal of AI and Data Mining

۲۴. International Journal of Industrial and Systems Engineering

۲۵. Scientific Research and Essays

۲۶. International Journal of Systems Science ISI

۲۷. International Marketing Review ISI 

۲۸. International Journal of Computer Integrated Manufacturing ISI

۲۹. IEEE Transaction on Management Engineering ISI

۳۰. Journal of Information Systems & Telecommunication ISC

۳۱. Journal of Industrial and Systems Engineering ISC

۳۲. International Journal of E-Business Research (IJEBR)

33. International Journal of Transportation Engineering ISC

34. مجله علمی-پژوهشی شریف (علمی-پژوهشی)

35. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (علمی-پژوهشی)

36. پژوهشنامه بازرگانی(علمی-پژوهشی)

37. مجله بررسیهای بازرگانی (علمی-ترویجی)

38. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین (علمی-پژوهشی)

39. مجله علمی-پژوهشی امیرکبیر (علمی-پژوهشی)

40. مجله مهندسی صنایع-دانشگاه تهران (علمی-پژوهشی)

41. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی (علمی-پژوهشی)

42. دوفصلنامه مدیریت تولید و عملیات-دانشگاه اصفهان (علمی-پژوهشی)

43. نشریه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (علمی-پژوهشی)
44. فصلنامه مدیریت زنجیره تامین (علمی-ترویجی)

45. مجله مدیریت صنعتی-دانشگاه آزاد

46. فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات

47نشریه پژوهشهای مهندسی صنایع در سیستم های تولید (علمی-پژوهشی)

پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری

پایان نامه های کارشناسی ارشد

۱. چارچوبی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانکهای ایران (تاریخ دفاع: ۸۵/۰۶/۰۹)

۲. بررسی یکپارچگی و هماهنگی سیستمهای اطلاعاتی و ارتباطی  ارایه دهندگاه خدمات لجستیک (LSP) با زنجیره تامین الکترونیکی(e-SC) در صنایع خودرو سازی(تاریخ دفاع: ۸۶/۰۲/۲۵)

۳. تدوین مدل هوشمندی رقابتی و کاربرد آن در یک سازمان (تاریخ دفاع: ۸۷/۰۵/۰۱)

۴. استخراج استراتژیهای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه الکترونیکی بر اساس روش کارت امتیازی ارتباط با مشتری (تاریخ دفاع: ۸۷/۱۲/۰۱)

۵. بررسی، طراحی و تدوین استراتژیهای بکارگیری تکنولوژی RFID در بخش صنعت مراقبت و درمان (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۳/۲۴)

۶. تدوین استراتژی فروش الکترونیکی در کنار فروش فیزیکی جهت افزایش کارایی و سود در صنعت خودروی ایران با استفاده از روش ترکیبی BSC و BPR (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۴/۲۳)

۷. مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی زراعت پنبه (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۴/۲۴)

۸. ارائه یک مدل خدمات پس از فروش برای صنایع مخابرات-صاایران (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۴/۲۸)

۹. طراحی نقشه راه توسعه استفاده از استانداردهای تجارت الکترونیکی (بطور مشخص ebXML و Web Services ) با استفاده از تکنیکهای آینده نگاری (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۶/۱۶)

۱۰. ارائه چارچوبی برای استفاده از دانش مشتریان در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی با بهره گیری از کاوش چندسطحی الگوهای متوالی (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۷/۲۵)

۱۱. ارائه مدل ارزیابی خدمات کسب و کار الکترونیکی با استفاده از روش ارزیابی متوازن (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۸/۰۵)

۱۲. ارائه یک چارچوب اندازه گیری عملکرد برخط به منظور اندازه گیری کارایی (تاریخ دفاع: ۸۸/۰۸/۲۳)

۱۳. طراحی خدمات الکترونیکی در صنعت گردشگری با استفاده از چارچوب مدلسازی کسب و کار الکترونیکی (تاریخ دفاع:۸۸/۰۸/۳۰)

۱۴. طراحی یک سیستم آنالیز ریزش پویا برای بخش بندی مشتریان در یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی با استفاده از متدولوژی RUP (تاریخ دفاع: ۸۸/۱۰/۲۲)

۱۵. ارائه استراتژیهایی جهت بهبود عملکرد سهام یک شرکت با استفاده از مدلهای وفاداری (تاریخ دفاع:۸۸/۱۲/۲۳)

۱۶. ارائه چارچوب انتخاب مدل تجارت الکترونیکی بر اساس تواناییهای دانشی (تاریخ دفاع: ۸۹/۰۳/۳۱)

۱۷. ارائه یک متدولوژی برای شناسایی و حفظ مشتریان در حال ریزش بر اساس تکنیکهای پیش بینی و توصیفی داده کاوی (تاریخ دفاع: ۸۹/۰۴/۳۰)

۱۸. ارائه مدل شناسایی کالا برای فروش بیشتر به مشتریان با استفاده از تکنیکهای داده کاوی (تاریخ دفاع: ۸۹/۰۶/۳۱)

۱۹. اثر توسعه بازاریابی با استفاده از هوش رقابتی و آینده نگاری، مورد مطالعاتی: شرکت پاکمن (تاریخ دفاع: ۸۹/۰۷/۲۵)

۲۰. طراحی مدل اثر مدیریت ارتباط با مشتری در افزایش سهم بازار و افزایش سود سهامداران، مورد مطالعاتی: شرکت مهدتابان (تاریخ دفاع: ۸۹/۰۷/۲۸)

۲۱. بخش بندی مشترکان تلفن همراه جهت تعیین مدل تجاری شرکت ایرانسل (تاریخ دفاع: ۸۹/۱۲/۱۸)

۲۲. تدوین استراتژی بازاریابی با استفاده از رویکرد RFM و داده کاوی؛ مطالعه موردی: یک شرکت فعال در تامین و پخش ظروف آشپزخانه (تاریخ دفاع: ۹۰/۰۴/۰۶) 

۲۳. استخراج استراتژیهای بازاریابی فروشگاه های اینترنتی مبتنی بر بکارگیری الگوریتم ترکیبی k-means و روشهای متاهیوریستیک (تاریخ دفاع: ۹۰/۰۴/۱۳)

۲۴. ارائه مدل بومی رتبه بندی اعتباری مشتریان متقاضی وام با استفاده از تکنیکهای داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری (تاریخ دفاع: ۹۰/۰۶/۲۶)

۲۵. پیش بینی قیمت سهام در بازارهای مالی با استفاده از ترکیب سیستمهای خبره و منطق فازی (تاریخ دفاع: ۹۰/۰۷/۰۶)

۲۶. تعیین ارزش دوره عمر مشتریان بانکها بصورت پویا (تاریخ دفاع: ۹۰/۰۷/۱۸)

۲۷. ارائه مدلی بر مبنای الگوهای رفتاری بازار برای کاوش رفتار مشتریان با بکارگیری تکنیک های داده کاوی (تاریخ دفاع: ۹۰/۱۰/۲۸)

۲۸. مدل سازی قیمت گذاری بازارهای معاوضه کالا بر اساس مطلوبیت مشتری (تاریخ دفاع: ۹۰/۱۱/۲۹)

۲۹. ارائه الگوی بهینه خرید بر اساس پویایی رفتار مشتریان (تاریخ دفاع: ۹۰/۱۲/۱۷)

۳۰. ارائه مدل دانشی آنالیز خرابی بر اساس ترکیب استدلال مبتنی بر مورد و داده کاوی، مطالعه موردی: صنعت قطعه سازی شرکت ایران خودرو (تاریخ دفاع: ۹۱/۰۲/۲۷)

۳۱. تدوین استراتژی های رضایت مندی مشتــریان از سیستم  های پروازی با استفاده از خوشه بندی و اعداد خاکستری (تاریخ دفاع: ۹۱/۰۳/۱۶)

۳۲.  طراحی سیستمی برای تعیین موقعیت رقابتی مبتنی بر عقیده کاوی: کاربردی از هوش رقابتی (تاریخ دفاع: ۹۱/۰۸/۲۹)

۳۳. ارائه یک سیستم توصیه گر برای تحلیل نظرات مشتریان بر مبنای متن کاوی (تاریخ دفاع: ۹۱/۰۹/۱۲)

۳۴. بصری سازی ارتباط بین محصولات طلایی و مشتریان وفادار (تاریخ دفاع: ۹۱/۱۱/۰۸)

۳۵. طراحی سیستم گراف کاوی برای تشخیص الگوهای کلیدی رفتار خرید مشتریان (تاریخ دفاع: ۹۲/۰۳/۰۴)

۳۶. ارائه یک مدل بازی دیفرانسیلی در رقابت بین برندهای اصلی و فرعی برای تعیین راهبرد قیمت گذاری و تبلیغات بهینه (تاریخ دفاع: ۹۲/۱۰/۲۳)

۳۷. مدل سازی قرارداد وارانتی تمدید شده با استفاده از نظریه بازی ها در حالت تک محصوله با در نظرگرفتن نگهداری تعمیرات پیش گیرانه (تاریخ دفاع: ۹۲/۱۲/۱۰)

۳۸. بررسی وضعیت شکایات مشتریان اینترنت وایمکس مبتنی بر داده کاوی (تاریخ دفاع: ۹۲/۱۲/۱۸)

۳۹. طراحی مدل سیاستهای بازرسی بهینه برای سازه های تحت فرسایش با استفاده از مدل زمان تاخیر (تاریخ دفاع: ۹۳/۰۱/۲۷)

۴۰. مدل سازی ریاضی برای مسئله مکان یابی هاب پویا با در نظر گرفتن شیوه حمل و نقل و قابلیت اطمینان (تاریخ دفاع: ۹۳/۰۲/۳۰)

۴۱. طراحی مدلی برای مکان یابی تخصیص تسهیلات (هاب) با در نظر گرفتن شرایط شکست تسهیلات (تاریخ دفاع: ۹۳/۰۷/۱۵)

۴۲. ارائه مدل برنامه ریزی تولید-توزیع یکپارچه با در نظر گرفتن انیارهای مشارکتی (تاریخ دفاع: ۹۳/۰۷/۲۲)

۴۳. ارائه یک مدل داده کاوی حوزه محور برای رده بندی بیماران سرطان روده بزرگ (تاریخ دفاع: ۹۳/۱۲/۱۹)

۴۴. ارائه مدل رده بندی بیماری مبتنی بر قوانین انجمنی منتخب تست های آزمایشگاهی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چند هدفه (تاریخ دفاع: ۹۳/۱۲/۱۹)

۴۵. ارائه یک سیستم توصیه گر هوشمند بر مبنای دانش مشتریان با استفاده از تکنیک های داده کاوی و استنتاج مورد-پایه (تاریخ دفاع: ۹۴/۰۲/۲۱)

۴۶. ارائه مدل برنامه ریزی تولید موجودی چند مرحله ای و چند محصولی در شرایط عدم قطعیت زمان مورد انتظار (تاریخ دفاع: ۹۴/۰۳/۰۶)

۴۷. ارائه یک مدل پاسخ توسعه یافته در بازاریابی مستقیم بر مبنای پیش پردازش داده و روشهای ترکیبی داده کاوی (تاریخ دفاع: ۹۴/۰۶/۱۵)

۴۸. ارائه مدل موجودی با رویکرد متریک در مسئله مکانیابی-مسیریابی-موجودی (تاریخ دفاع: ۹۴/۰۸/۰۹)

۴۹. ارائه مدل مکان یابی موجودی چند هدفه با در نظر گیری ارتباط عرضی و سیستم موجودی چند طبقه (تاریخ دفاع: ۹۴/۱۰/۲۸)

۵۰. طر​احی شبکه زنجیره تامین غلات کشاورزی با در نظرگیری انتخاب تامین کنندگان و مکان یابی تسهیلات در شرایط عدم قطعیت پارامترها: مورد مطالعاتی گندم و آرد (تاریخ دفاع: ۹۴/۱۱/۲۸)

​51. توسعه مدل ریاضی زنجیره تامین حلقه بسته با در نظر گرفتن انتخاب تامین کننده و تاثیر سطح کیفیت در محیط عدم قطعیت، مورد مطالعاتی: زنجیره تامین لامپهای کم مصرف (تاریخ دفاع: 95/01/31)

52. قیمت گذاری و کنترل موجودی همزمان کالاهای زوال پذیر با در نظر گرفتن تبلیغات و تخفیف (تاریخ دفاع: 95/08/29)

53. ارائه مدل یکپارچه برای بهینه‌سازی ذخیره اطمینان با استفاده از مدل خدمات تضمین‌شده در زنجیره تامین حلقه بسته (تاریخ دفاع: 95/09/30)

54. طراحی قرارداد بازخرید وابسته به میزان بازخرید،مورد مطالعاتی: صنایع الکترونیکی (تاریخ دفاع: 96/02/09)

پایان نامه های دکتری

۱. ارائه یک مدل تخصیص تسهیلات مالی با استفاده از تئوری بازی و داده کاوی (تاریخ دفاع: ۹۳/۱۰/۲۹)

موضوعات پیشنهادی برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری

  1. Perishable Inventory Models
  2. Inventory-Based Contract Models
  3. Green Inventory Models
  4. Inventory Models in Reverse Logistics
  5. Inventory Models in Disruption

"برگشت به فهرست اعضای هیات علمی"

دفعات مشاهده: 32662 بار   |   دفعات چاپ: 4743 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 232 بار   |   0 نظر
::
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.284 seconds with 1075 queries by yektaweb 3455