[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی قطب::
معرفی افراد::
فعالیت های پژوهشی::
آزمایشگاه تحقیقاتی::
اخبار و اطلاعیه ها::
کنفرانس ها و همایش ها::
آئین‌ نامه ‌ها و مصوبات::
فروشگاه الکترونیک کتاب::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ روز
امروز: سه شنبه مورخ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
..
لینک های مفید
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
..
نامگذاری سال 1396

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: انتخاب استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 96
:: نشست فرهنگی اساتید / انقلاب، آمریکا تا به امروز / 22 آبان 1396
:: مدارک لازم برای ثبت نام و ضوابط آموزشی ویژه دانشجویان ورودی 96 پردیس دانشگاهی
:: اطلاعیه برنامه زمانبندی ثبت نام تکمیل ظرفیت (بهمن 96) مقطع کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی
:: نشست فرهنگی اساتید / حجت الاسلام ابراهیمی نژاد/ 8 آبان 1396
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت قطب علمی"بهینه سازی سامانه های پیشرفته تولیدی و خدماتی" کدام گزینه است؟
درج اخبار و اطلاعیه ها
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: برگزاری کنفرانس فرصت‏یابی بازار پروژه‏های بین‏المللی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱/۲۵ | 

AWT IMAGE

کنفرانس فرصت‏یابی بازار پروژه‏های بین‏المللی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 24 و 25 خرداد ماه 94 در مرکز همایش‏های علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‏گردد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند به آدرس http://www.pmpg.ir/index مراجعه نمایند.

محورهای کنفرانس:
• الزامات شرکت‏های ایرانی برای حضور در بازار پروژه‏های بین‏المللی

o الزامات فنی و مهندسی و اجرایی شرکت‏های ایرانی
o ضرورت توانمندی مالی، حقوقی، بازرگانی، مدیریتی و منابع انسانی
o ظرفیت‏سازی در شرکت‏های ایرانی
o چگونگی رقابت‏پذیری شرکت‏های ایرانی با همتایان منطقه‏ای
o لزوم اخذ تاییدیه‏ها، ضمانتنامه‏ها، گارانتی‏ها و گواهینامه‏های بین‏المللی
ضرورت توسعه مدیریت پروژه جهت حضور در بازارهای بین‏المللی
o لزوم رعایت و اخذ استانداردهای بین‏المللی مدیریت پروژه
o مدیریت تامین و تدارکات پروژه‏های بین‏المللی
o مدیریت ریسک و مهندسی ارزش در پروژه‏های بین‏المللی
o تکنیک‏ها و ابزارهای مدیریت پروژه
• بازاریابی پروژه‏های بین‏المللی
o شناخت بازار پروژه‏ها و شاخص‏های کلیدی موفقیت در این بازار در سایر کشورها
o رویکردها، چالش‏ها و موانع گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین در پروژه‏های فنی مهندسی
o شناخت مولفه‏های کلان تاثیرگذار در بازاریابی بین‏المللی
o نقش هویت و جایگاه برند در جذب پروژه های منطقه‌ای و جهانی
o توسعه دانش، مهارت و نگرش تیم‏های بازاریابی و مذاکره‏کنندگان پروژه‏های بین‏المللی
o تجارب موفق کشورها در عرصه بازاریابی بین‏المللی خدمات فنی مهندسی
• قراردادها و پیمان های بین المللی
o اهمیت مشارکت‏های مدنی،J.V، کنسرسیوم‏ها و همکاری‏های فیمابین شرکت‏های ایرانی
o قراردادهای تجاری، پیمانکاری و سرمایه گذاری BOT, BOO, Buy Back
o نکات حقوقی قراردادهای بین المللی
o مدیریت دعاوی و روش های حل و فصل اختلافات
• چالش های ورود به بازار پروژه های بین المللی
o نقش دولت در توسعه توانمندی شرکت های ایرانی پروژه محور

o حمایت های فنی، اقتصادی و مالی دولت از شرکت های ایرانی

o نقش نظام بانکی و مالی کشور در توسعه بازار پروژه‌های بین‏المللی
o تامین مالی بین‏المللی و داخلی پروژه‏ها
o سرمایه‏گذاری بخش دولتی و خصوصی در پروژه‏های بین‏المللی
o نحوه ورود به مناقصات بین‏المللی (شرکت در مناقصات، تضامین، گارانتی‏ها، نحوه ثبت شرکت‏ها، مسایل حقوقی و قراردادی)
o چالش‏های حقوقی، مقررات و قوانین کشورهای هدف برای حضور شرکت‏های ایرانی
o چالش های فرهنگی و اجتماعی کشورهای هدف
o چالش‏های جمعی و عمومی شرکت‏های ایرانی در مناقصات منطقه‏ای
o حمل و نقل، گمرک و تعرفه ها
o مالیات و بیمه
o انتقال وجه و پرداختهای بین المللی (اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه بانکی و ...)
o مشکلات ورود و خروج ماشین آلات و مصالح

دفعات مشاهده: 2049 بار   |   دفعات چاپ: 581 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.168 seconds with 973 queries by yektaweb 3505